Friday 10 August 2012

teman lillahitaala

Tipu sangatlah kalau aku kata aku tak ada teman wanita. Ya, nama pun teman wanita jadi memang teman sahajalah. Yang halal tu, belum lagi. Steady girlfriend pun tak ada juga, bukan memilih cuma buat masa ni aku nak fokus pada kerjaya dulu. Aku pun takut juga nak serius sangat dan bagi harapan kat perempuan ni..takut juga salah cakap. Fragile betul jiwa mereka ni. Takut jugak aku nak ambik risiko. Tak adalah juga aku keluar berpeleseran dengan semua kawan perempuan aku, nanti dicop playboy pula haha. Setakat keluar makan tu adalah dan teman kala membeli-belah.

Cuma kalau ada yang aku berkenan di hati nanti, aku kenalkan terus dengan mak ayah. Kalau aku tak berani datang seorang, aku bawak rombongan, barulah gentleman. Hehe.

Habis konservatif rupanya seorang Aniq :)

No comments:

Post a Comment