Friday 7 September 2012

Surat Untuk Awak


Surat untuk awak,
Salam sejahtera makhluk ciptaan Tuhan yang terindah, maaf jika isi kandungan surat ini agak sensitif (saya pun tak pandai sangat kalau istilah sensitif itu menurut awak yang bagaimana) kerana pucuk ceritanya saya cuma ingin bertanya agar saya lebih mengenali awak.

Aduhai wanita..
Benar ke kalau setiap kali datang bulan awak memang menghadapi/menghidapi/ dijangkiti penyakit/sindrom PMS ni? Maaflah bertanya, saya puas mencari hubung kait antara emosi dan nyata tentang sindrom datang bulan ni. Apakah saya sebagai lelaki harus akur dengan tingkah laku awak yang kadang kala tak masuk akal tu dan membiarkan saje? Awak buat sesuka hati dan menyalahkan norma bulanan awak agar dia bertanggung jawab walaupun awak tidak datang bulan? Awak rase saya ni tak ada perasaan? Anggap sahaja saya yang PMS sekarang.

Awak faham kan? :)

p/s-Wanita.. wanita, awak semua memang sukar dimengerti..nasib baik comel..huhu.

No comments:

Post a Comment